.

Rendezvény részletes nézet

Cím: FUTURE PARK - Játszva tanul a család
Helyszín: Andrássy Élményközpont (Párizsi Nagyáruház), 1061 Budapest, Andrássy út 39.
Leírás:

Talán ma még nehéz elképzelni, de a technológia rohamos fejlődésével eljön az idő, amikor a gépek átvehetik az emberek szerepét. Legalább is, ami a munkát illeti. Éppen ezért a jövő társadalmában egyre fontosabbá válnak az olyan tulajdonságok, melyek csak ránk, emberekre jellemzőek.

3 éves kor alatt a belépés ingyenes.

A japán szakemberek által megálmodott, Magyarországon most bemutatkozó interaktív élményközpont egy varázslatos világba kalauzol el, ami az alkotás inspiráló élményével ajándékozza meg a látogatókat.

Gyerekek és felnőttek egyaránt megtapasztalhatják a szabadgondolkodás, illetve a csapatmunka minként segíti elő a kreativitás fejlődését, amit aztán a mindennapi életünkben is kamatoztatnak.

A RAJZOK ÉLETRE KELNEK 1.
A kiállítás "A rajzok életre kelnek 1." szekciójában például azt láthatjuk, hogyan elevenedhetnek meg egy hatalmas 3D-s alkotásban a látogatók által papírra rajzolt és színezett állatok. A beszkennelt papírállatokat érintéssel kelnek életre a virtuális világban. A kiállítás minden egyes stációja különböző képességeket fejleszt, jelen esetben a kreativitás, a kifejezés ereje, az önállóság és a sokszínűség tiszteletben tartása kerül a fókuszba.

ZSENIK UGRÓISKOLÁJA
A “Zsenik ugróiskolája" köröket, háromszögeket és négyzeteket vetít a padlóra. Amikor a gyerekek ügyesen az alakzatra ugranak, azok hangokat és színeket generálnak. Ugyanazon formák vagy színek egymás utáni érintése egyre szebb színeket és hangokat eredményez. A gyerekek teljes testüket használják a játékban, és az ügyesebb gyerekek egy pillanat alatt megváltoztathatják a pályát, ha megtalálják az alakzatok és a színek közötti kapcsolatot. Így az ugróiskola segít a gyermekek szellemi és testi fejlődésében. Az egyedi ugróiskola a vizualitás mellett az egyensúlyérzéket és a kombinatorikai képességet is fejleszti.

TEREMTÉS TÖRTÉNETE
A “Teremtés történetében", ahogy a gyerekek a képernyőn lévő szimbólumokat megérintik, azok az általuk képviselt teremtményekké alakulnak. Minél több teremtmény jön létre az érintések által, annál jobban kerekedik ki a történet.
A szimbólumokból létrejövő teremtmények hatással vannak egymásra, valamint a játékban résztvevők tevékenysége is befolyásolja a cselekményt. Például, egy madár egy fára repül, egy juh elfut egy kutyától vagy táncol, mikor valaki közeledik hozzá. A gyerekek megismerkednek a szimbólum fogalmával, a játék segíti a mintafelismerést és az ok-okozati kapcsolat megértését.

Képek:
Időpontok: .
Jegyárak:
2900 Ft gyerek
3400 Ft hétköznap
3450 Ft diák
3900 Ft hétvégén
9500 Ft családi
.